Freitag, 26. September 2014

05.08.2014

Klick here:
http://connect.garmin.com/activity/596546517



heut nix besonderes.
Zum Frühstück wurde mir von einem ladenbesitzer ein Stück Melone geschenkt.
Ha! Sher nett.

Während des Frühstücks hat mich dann auch einer angesprochen und meinte das er mich schon mal gesehen hat.
Cool! Dachte ich. Auch Franzosen sind also interessierte Wanderer.
FALSCH!
Er sagte, er habe mich in Genova mit meinem Wagen gesehen und wie ich gelaufen bin. Toll, also auch wieder ein Italiener ;)


nothing special.
I was doing breakfast anywhere in nowhere. But during breakfat the owner of the shop was present me a piece of melone. Cool guy.

Also one guy was starting a bit small talk. He said, he saw me once before.
I thought cool. French people are also interested in walking etc. but no! The guy said, he saw me already in Genova with my trailer.
Hahaha, even here in France only Italian guys are interested in walking etc.
Nice.


WOW!!!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen