Donnerstag, 23. März 2017

14.02.2017 - 19.02.2017

14.02.2017 – 19.02.2017

Und als ich dann das Auto abgemeldet hatte, wollte ich mich wieder auf den Weg machen.
Aber dann, ganz zufällig, wurde Chi krank. Fieber, Blasenentzündung, husten. Volles Programm.
Somit durfte ich meine Abreise also noch weiter nach hinten verschieben.

Zudem hat sich dann noch ein sehr guter Freund gemeldet und mich gefragt, ob ich ihm im August wieder helfen könne.

Also hab ich mein Zeitmanagement, meine Reise ein wenig abgeändert:
Skandinavien habe ich erst mal verlegt und wollte nun einfach ganz entspannt um England, Irland und Schottland laufen.

Eine Woche meinen Trip verschoben, wegen Chi´s Krankheit.




 
14.02.2017 – 20.02.2017

Super. car stuff is done. Evrything is fine. I just needed to pay the difference from 01.02. untill 13.02.
ok, i just wanted to start again. I prepared already everything. Starting a.s.a.p.!

….I got a call from chi.
She is sick.
Fever, bladder infection, headache, cough, …...... What should I do? Of course. I m a good boy and stay with my girl. I helped as much, we had nice time (as specialy at the doctor) – hahahaha

one close friend called me also.
He was asking me, if I can help him again this year. I was helped once as chauffeur last year, so i can do this year again. In August.

And because of all fuc...king happenings and my friend request i reschedule my trip.
Scandinavia was on ice. Enland was my new destination.

So, one week staying home taking care  of Chi.


cat and I protecting chi. :):):)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen